Har I hørt om Elle-Belle???

Det har jeg - mange gange...
Magento Commerce
En af mine yndlingsbloggere arbejder for dem, og hun har mangen en gang instagrammet ting jeg havde en trang til at styrte ind for at købe...

Jeg tror det er en virkelig hyggelig butik, der dog ligger udenfor min shoppingradius, så jeg nøjes med webshoppen...

Der kører de jo selvfølgelig med tilbud (hvilken butik gør ikke det for tiden), og jeg har snust lidt rundt efter nogle bukser til Arn (som vokser som ukrudt så jeg kan simpelthen ikke nå at sy nok tøj til ham)...

Hummel har nogle lækre sweatpants - Og i og med jeg selv er en sucker efter hummel sweatpants, så tænker jeg at Arn nok også vil kunne lide dem...

Og ellers er det bare ærgerligt, for han er 2 og har stadig ikke så meget at skulle have sagt om sit eget tøj...

Muhahahaha

------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Elle-Belle.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar