Minions...

En herlig verdensplage, som vi ikke på nogen måde kan se os fri for herhjmme...

Alba knusELSKER de små gule fyre, og jeg har syet og købt flere stykker tøj til både hende og Arn med dem som motiv...

Alba har også allerede en dejlig lille minionbamse, som troligt skal med hende i seng hver aften, men jeg føler mig pænt overbevist om at det ikke ville gøre hende noget hvis hun fik endnu flere sager prydet med de små figurer på...
Minions prutte pistol
For eksempel lidt minions legetøj, eller en pruttepistol tror jeg ville være en succes!

For ikke at nævne en mængde af sjov min mand og andre børn ville få ud af sådan en pruttepistol...
(Hvilket gør at jeg ved nærmere eftertanke måske ikke skulle give hende, jeg har en grum mistanke om at det ville komme til at gå ud over mig)...

-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med LegBilligt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar