Når vi nu ind imellem...

Ikke lige har fået sendt vores affald (altså, ikke køkkenaffaldet, men møbler, aviser og al den slags) med en eller andens bil ud på genbrugspladsen, så ender der gerne med at være lidt pladsproblemer i carporten...

Og det er lidt træls - For ikke nok med at det fylder, så er det heller ikke det pæneste at se på (og mit vindue i mit kreahjørne vender direkte ud til der hvor vi har alt sådan noget til at stå)...

Se, i sådan nogen situationer ville jeg ønske at jeg på en eller anden måde kunne betale mig fra at det skete af sig selv...

Den service har vi dog ikke i mit område - Men for jer der bor på Sjælland og i Nordjylland, der kan det lade sig gøre...

Hvis det er relevant, så kan I læse meget mere om det på skraldebilen (som har et herligt pink logo)...
Skraldebilen
--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Skraldebilen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar