Frokostordninger???

På min mands gamle arbejde var der frokostordning...

300,- om måneden trak de fra hans lønseddel, og så kunne han ellers spise hvad han havde lyst til...
Og jeg tror ikke han var utilfreds med det, hvis vi skal sige det sådan...
(Faktisk tror jeg det er det han savner allermest fra hans gamle arbejde..!)

I Albas børnehave har de også madordning...
Og den gælder for alle måltider - Det giver jeg gerne 575,- for...

Jeg har joket med mere end en gang at de godt måtte bring ud til mig (som er dagplejer næsten lige ved siden af), for når jeg får menuplanen ser det alt sammen bare SÅ lækkert ud...

Sundt, nærende og børnevenlig mad...

Frokostplus kan tilbyde madordninger til arbejdspladser der måske er for små til at have deres egen kantine, men som gerne vil sikre deres medarbejdere en lækker varieret kost i løbet af dagen, feks med en lækker frokostbuffet...
Frokostplus ApS
Nogle gange kunne jeg godt tænke mig at jeg også havde mulighed for sådan noget *suk*...

På den anden side, så er der bare så mange glæder ved mit job!

Dengang jeg var lærer bestilte jeg tit mad gennem forskellige frokostordninger - En god løsning når man som jeg ikke er supervild med madpakker...
Hverken at lave dem, eller spise dem..!

-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Frokostplus





Ingen kommentarer:

Send en kommentar