Hallelujah...

Alba er blevet renlig, og på kun et par uger er hun gået fra at skulle mindes om det, til selv at klare den sag...

Nogle gange kan jeg godt blive ret overrasket når hun pludselig fra toilettet kalder "jeg er fæææææærdiiiiig"...

Min store pige - Jeg er så stolt af hende...

Men med renlighed kommer der også et behov for mere undertøj, så det er ret heldigt at Alba endelig kan passe Little Pieces, de har nemlig ret lækkert undertøj til børn til en ganske fornuftig pris (og så er undertrøjen hvid - et stort plus i min bog)...
Jeg har også haft en del strømpebukser fra mærket til hende, som både hun og jeg har været rigtig tilfredse med..!
2-PAK BOXERSHORTS, Black, list
BASIS ÆRMELØS BLUSE, White, list
----------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Little Pieces

Ingen kommentarer:

Send en kommentar