Et tilbagevendende mærke...

I mine børns tøjgarderobe er Petit Bateau...

Som oftest forbinder danskere det vist med nattøj og undertøj (som virkelig også er lækkert - Alba har i skrivende stund tre sæt undertøj derfra som hun har haft i et års tid, og de ser stadig ud som nye)...

Men deres almindelige tøj har jeg også brugt meget - specielt til Alba...

Det har en klassisk nautisk stil, som er så nem at få til at passe ind i ungernes garderobe - og så er kvaliteten helt i top...
Dog kan det godt til tider være lidt småt i størrelserne har jeg hørt - selv om det ikke er noget jeg selv synes jeg har oplevet...

Jeg havde egentligt planlagt at jeg ville finde et billede frem af Alba, i en helt fantastisk polo med pufærmer i den smukkeste rosa farve, som jeg gav hende på konstant da hun var helt lille - Men øhh, jeg trænger muligvis til at få ryddet lidt op i mine billedfiler (ups)...
Så jeg kunne altså ikke lige finde et billede (suk - jeg bliver ved med at udskyde at få det gjort, hvilket bare betyder at der kommer flere og flere billeder til, og opgaven bliver derfor mere og mere uoverskuelig...!

I stedet kan jeg lige vise jer min top fem fra Luksusbaby's hjemmeside over Petit Bateau produkter...
Badedragt til Alba
Lækker sommerdragt til Arn
Skøn kortærmet body til Arn
Skøn badekåbe til Alba (som også fåes med blå striber til Arn)
Og endnu en sommerdragt som kunne være skøn til Arn...

----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Luksusbaby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar