Ej, jeg kunne godt have en trang til at pakke sydfrugterne sammen...

Og tage ud at rejse...

Min mand har jo været afsted selv i Thailand, men jeg kunne virkelig også godt tænke mig at komme derover og opleve landet sammen med ham...

Men I ved - børnene er så små (eller store), og der er bare andre ting der bliver prioriteret lige nu end rejser - Men en dag, så tager vi afsted...

Om det så bliver en kærestetur, eller en stor familietur det vides ikke...

Men afsted skal vi nok komme..!

Lige nu føles det nu også som længe siden at vi har været ude at rejse - ikke siden før jeg blev gravid med Alba har vi været afsted...
Det er også lang tid, måske jeg skulle starte med at foreslå et lille weekendophold et eller andet sted, og så kan vi vel stille og roligt bevæge os frem mod større rejser...

Hvad med jer, hvor drømmer I om at komme hen?

Hvis I drømmer om Thailand, så se mere her - og ellers så inspirer mig endelig med andre rejsemål...
Ferie i Bangkok, Rejser til Bangkok, Flybilletter til Bangkok, Thailands hovedstad
Hvad har I selv gjort mens børnene var små...

Og prioriterer I overhovedet at rejse?

--------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Ticket2Travel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar