Så gik der næsten en månede...

Tiden er virkelig gået absurd hurtigt...

Jeg har strikket, syet, gravet, luget, renset, gjort rent, renset ovn (den kommer bare aldrig til at se ud som ny igen)...
Og foran mig ligger der mere lugning, gravning, rensning, rengøring, vasketøj, sytøj og strikketøj...

Gåture, arbejde, overskud, nærvær, positivt livssyn og kreativitet i de mængder der er tid og overskud er mine keywords for tiden...
Og prioriteterne er altid familien før rengøring, og rengøring før kreanørklen...

Til gengæld, så sker der også vilde ting og sager i huset...
Jeg tror snart ikke der er den afkrog jeg ikke har luftet, renset og omrokeret...

Og jeg er VILD med det...

Det er egentligt sjovt, for jeg har jo mere end en gang sukket over alle de ting jeg var overbevist om jeg manglede at købe for at kunne skabe det jeg gerne ville have...

Men nu kan jeg se, at jeg bare trængte til at se på mine ting på en anden måde..!

Så hvad der startede med et projekt for at få DVD-samlingen til at fylde mindre - er endt ud med at skabe de luftige, ryddelige rammer omkring mig som jeg sådan har tragtet efter...

Samtidig, så er jeg på ingen måde færdig med Marts månedes 12-mok projekt, det er strandet lidt ved at strikke ærmer...
Men det kommer der et indlæg om...

April måneds 12-mok projekt er jeg ved at lægge sidste hånd på (de ærmer er ikke helt så strandede) - og så har jeg syet næsten en hel ny garderobe til Arn...

Og alt sammen har jeg planer om at fremvise i løbet af den næste månede...

Så glæd jer, der kommer både syning, strik, indretning, have og life in general på programmet...

Det eneste jeg lige mangler, er at få prioriteret at få taget nogle billeder, og skrevet nogle indlæg!

2 kommentarer:

  1. Lyder som god prioritering ;) og som om du har nået rigtig meget, dejligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk nået vildt meget.. Det er lidt vilt nu jeg tænker over det :-)

      Slet