Jeg tror det er gået op for jer...

At jeg vidst stadig er i, hvad man kan kalde, den fødedygtige alder...
Der er da i hvert fald blevet spyttet et par unger ud i bloggens levetid...

Men det ændrer ikke på, at mine bekendte og kolleger minder mig om at tiden går hurtigt, og at jeg lige pludselig befinder mig midt i overgangsalderen...

Jeg regner ikke med at det er noget der sker de næste 10 år - Men man skal aldrig sige aldrig, det er jo ikke sikkert at jeg minder om min mor og søstre på det punkt...
(Nu jeg tænker over det - så er det vist aldrig noget jeg har snakket med mine søstre om - Hmm, måske skulle jeg spørge lidt ind til det)...

Men anyways, nu har jeg hørt lidt om symptomer og ubehag fra folk i bekendtskabskredsen og det er da ikke det alt sammen der lyder lige rart...

Men jeg har hørt lidt om at det kan mindskes ved at tage forskellige præparater som går ind og hjælper hormonbalancen...
Women's Support
Jeg tænker at det er værd at prøve, og har fundet et lille udvalg man kan se på her
...
...
...
Jeg der har været gennem møllen, eller måske står midt i det - Har I nogle gode råd som I godt kunne tænke jer at bringe videre?
Så skriv det endelig i kommentarfeltet!

---------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Vitaviva.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar