(Og nej, det er ikke endnu en reklame....)

Men jeg syntes lige I skulle have lov at se hvor langt jeg er nået i min oprydning....

Jeg er endelig blevet færdig med at reducere DVD-samlingens størrelse, så den nu kun fylder 8 kasser (Yeah, før fyldte den 36)...
Alle de dejlige kasser har jeg valgt at genbruge til at organisere størstedelen af mine kreasager i...
Der var mærkater med indhold på dem - men Arn har en fest ud af at pille dem ud og krølle dem sammen, så jeg tænker lidt at jeg vil prøve med noget malertape i stedet...
Eller har I nogle andre og bedre forslag?

Jeg skal have fundet en bedre måde at opbevare dem på end bare at have dem i en stabel på gulvet, men det kræver vist en større omorganisering af kreareolen i kontoret...

Jeg har også endelig været ved at se lidt på alt det stof jeg har sorteret fra...
Der skal tages billeder af bunkerne, og så bliver de pakket ind så de er klar til at blive sendt med det samme...
Sådan en bunke kommer nok til at koste 150 + porto, eller en halv bunke til 75 + porto

Til sidst har jeg været ved at gøre klar til et krea-påskeprojekt med ungerne...
Det endte med at blive dyrt at købe ind til fordi jeg købte porcelænstusser - Men jeg vælger at tro på at det er en investering jeg nok skal blive glad for i det lange løb...

I får billeder af det endelige resultat senere!

5 kommentarer:

  1. Lækkert at få ryddet op :) og jeg kunne bestemt godt hjælpe dig af med en af stofbunkerne, hvis der bliver en i de gule/lyserøde toner? Kan i hvert fald se en del gult :) Luna ønsker sig sommergarderobe til sine dukker og sig selv i de farver ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke helt færdig med at fordele dem - så det ville vi nok kunne finde ud af...

      Slet
    2. Ville være helt perfekt :) du må meget gerne smide en mail på uglemorsverden@gmail.com når du har bunker klar - haster ikke, så bare når du har tid :)

      Slet
    3. og forresten.. et forslag til dine kasser, hvad med dekotape i fine farver, eller dymolabels (helst den gammeldags prægede udgave) :)

      Slet
    4. Jeg har overvejet dymolabels - men dem tror jeg bare godt at Arns små pilfingre kan få pillet af...

      Slet