Et nyt år betyder for mange...

Et nyt forsøg på at ændre vaner...

Og for mange kvinder tror jeg det involverer deres vægt og udseende (nogen derude der kan nikke genkendende til det?)

Lad mig med det samme understrege at det har jeg ingen planer om - til gengæld har jeg besluttet mig for at jeg skal være bedre til at huske at spise noget fornuftigt i stedet for konstant at småsnacke...

Derfor sagde jeg også ja tak da jeg fik tilbudt et udvalg af Nutrilett-produkter til test, for jeg tænkte at så kunne jeg da spise sådan en bar i stedet for chokolade eller andet hurtigt og sødt...

Lad mig bare sige, det virker ok - Jeg synes dog at der er en frustrerende stor mængde af barerne der indeholder sødemidler (hvilket ikke lige er mig), og så er jeg slet ikke til de der drikkedimser..!

Til gengæld så er jeg VILD med deres barer der smager af karamel og havsalt, og af brownies - Yum!
De holder mig faktisk mæt indtil næste måltid - Og det er let for mig at tage en at spise i løbet af dagen mens jeg arbejder...
Om jeg har tabt mig skal jeg dog ikke kunne svare på - jeg ejer ikke en vægt...

Har jeg så planer om at bruge dem fremover?

Måske, mest hvis jeg falder over dem på tilbud (på den anden side, det er noget der smager sødt som jeg kan have for mig selv - Martin vil nemlig kun have "the real deal" - Det kunne give endnu et incitament til at købe dem)... 

------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Nutrilett og Lahme Kommunikation

Ingen kommentarer:

Send en kommentar