Alba og Arn skal dele værelse...

Og når nu de skal det, så er jeg så emsig at jeg gerne vil have deres sengetøj til at passe sammen (forstået på den måde at der er to ens sæt men i forskellige farver, eller to forskellige sæt men i ens farver...
De behøver ikke sove i ens sengetøj i samme farve)...

Så jeg er igang med at samle lidt juniorsæt sammen til Arn som vil matche det sengetøj Alba allerede har...

Lige nu står jeg og mangler et Holly's sengesæt, og jeg har lidt forelsket mig i det gule der blev udgivet i sommers...
Hollys - Sengetøj
Men som altid vil jeg godt spare lidt håndører, så jeg har kigget på Trendsales (er I ikke bare overraskede alle sammen???) - og selvfølgelig fandt jeg straks et sæt i præcis den farve og størrelse som jeg gerne ville have...

Problem solved!

---------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar