I oktober sidste år...

Kom der en lille storm ved navn Bodil forbi...

Selv om der ikke skete de vilde skader med huset (der var lige lidt zink der skulle svejses fast igen, and that's it), så tog den størstedelen af havemøblerne, og mit hegn til dagplejebørnenes legeområde med sig...

Højgravid som jeg var, kunne jeg ikke gøre meget andet end se på det ske, og tage lidt billeder gennem vinduerne...

Mest af hegnet, fordi det så lidt vildt ud...
Vi besluttede os for, at vi denne gang ikke bare ville reparere hegnet (det bliver lidt dyrt i længden at skulle gøre det mindst en gang om året), men skifte det helt ud - og nu ser det sådan her ud:
Det er sat volierenet på indersiden så børnene ikke kan klatre over det...
Ud over det mangler der lige at blive lavet en pæn afslutning for oven (og lidt maling - men det bliver først til næste år siger Martin)...

En anden ting jeg drømmer lidt om at få lavet i haven er en rund terrasse ved bålpladsen og et bed der følger den runde form noget af vejen rundt om terrassen...
Ikke at det skal se præcist sådan her ud, men billedet er udmærket til at forklare det lidt...
I kan se produkterne hos xl-byg.dk helt nede i bunden af siden...

Men det bliver ved at være en drøm et stykke tid endnu - Selv jeg kan ikke argumentere for at skulle bruge pengene på det de næste mange år...

-------------


2 kommentarer:

  1. Åh ja....hende der Bodil, var en slem pige og satte sine spor over det meste af landet. Fint ser det ud, men det hegn og drømme er heldigvis tilladt....også når det gælder flot bålsted.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Orkedasseda - Jeg vældig god til at drømme, og skifter mening en milliard gange ;0)

      Slet