Ihh altså...

Den her har drillet - Jeg drømmer om et kursus i at arbejde med quiltning og skråbånd... så er det sagt...
Jeg endte med at sy hele den ene side af skråbåndet på i hånden *suk*
Det er en pusletaske jeg har syet - til min dejlige storesøster som skal føde i morgen...
Gult skråbånd fra Stof2000, og stoffet - det er noget vintage jeg fandt i gemmerne (vist nok noget af det jeg har arvet fra min mor).
Mønstret har jeg fra en Elsebeth Gynther bog - "Tasker du selv kan sy".
Jeg er ikke afskrækket fra at sy en taske igen, men der går nok liiiige et par dage :0)

12 kommentarer:

  1. Ej hvor er den bare ultra flot, virkelig imponerende arbejde!! Jeg er vild med stoffet og det gule skråbånd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg har også danset om stoffet længe, men uden at kunne finde ud af hvad jeg ville bruge det til...
      Jeg synes det er så skønt sammen med den gule farve

      Slet
  2. Hvor er den altså blot! Du er bare så god. Held og lykke til din søster.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. taaaark - jeg sender held og lykken videre til min søster :0)

      Slet
  3. Hvor er den fin - godt gået!

    SvarSlet
  4. Den er godt nok flot, heldig søster du har.


    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak :0) Om hun er heldig ved jeg ikke - det er vel som man ser det :0)

      Slet
  5. Flot stof...Skråbånd kan også drille noget så grueligt, og det er altså kun fint hvis det sidder ordentligt...jeg har også bandet over skråbånd mange gange...god dag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hence grunden til at jeg endte med at sy alt for mange meter i hånden - skråbånd skal bare sidde ordentligt!
      Tak i lige måde...

      Slet
  6. Vesken så veldig flott ut :) (Jeg og skråbånd er også ofte "uvenner" ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror alle er uvenner med skråbånd ind imellem - og alligevel bliver vi ved med at bruge det :0)

      Slet