Vinterstøvler til damer

Jeg trænger utroligt meget til vinterstøvler...

Min lækre kernelæder vintagestøvler fra Ecco er sålen ved at falde af på... Mine skønne grå mukluk-støvler som jeg har brugt trofast i 4 år blev ædt af min søsters hund sidste vinter, Mine vintage gedeskinds pelsstøvler fundet i England falder fra hinanden, De fede finsk inspirerede kernelæder støvler falder fra hinanden og så videre der ud af... (Og det er til at sætte sig ned og tude over... for samtlige par har nærmest været trofaste venner igennem flere år - det er svært at skulle erstatte dem! Overvejer om jeg skulle tage nogle billeder af dem, bare for at kunne finde billederne frem når jeg kommer til at savne støvlerne...)

I hvert fald står jeg tilbage med muligheden for at shoppe lidt støvler til mig selv...

Jeg har kastet min kærlighed på to par af den lidt mere rå type fra Bianco:



To par fra onlinebutikken http://www.sommerogvinter.dk/mukluks-damer/ af mukluktypen:



Der ud over, så har jeg i lang tid efterhånden ønsket mig et par leopardstøvler fra Bumper:


Og et par lækre klassikere fra Sorel:


Man fornemmer måske at når det kommer til vinterstøvler - så vil jeg godt have dem lidt rå?

Jeg håber ldit at de vil kunne erstatte min forhenværende perfekte vintersko's garderobe... selv om det bliver svært!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar